Kaj se zgodi ob pravilno postavljeni oglaševani ceni
Prodajalci nepremičnin si pogosto delite enako skrb: da bi z realno postavljeno oglaševano ceno pustili denar na mizi.
Nekaj zanimivega se zgodi pri prodaji naših stvari, od rabljenega kolesa, avtomobila, vse do lastne nepremičnine. Začne nas skrbeti, da mogoče s tem, ko realno postavimo oglaševano ceno, delamo nekaj narobe. Mislimo si: "Mogoče bi lahko iztržil več kot to!"
Ta skrb je glavni razlog, da prodajalci postavite previsoko ceno, s tem pa se zamerite kupcem. Slovenci se sicer radi pogajamo, a ne toliko kot v nekaterih drugih državah.
Nepremičnine s previsoko ceno kupci ne vidijo. Kupec, ki išče nepremičnino s ceno do 200.000 evrov, si na nepremičninskem portalu filter za ceno nastavi na 220.000–240.000 evrov. Če torej začnete oglaševati svojo nepremičnino pri 250.000 evrih, je taki kupci ne bodo videli.
Nepremičnine, oglaševane s previsoko ceno, kupce odvrnejo od klica in ogleda, saj vedo, da se prodajalec v prvih nekaj tednih ne bo želel veliko pogajati. Kupci se odločijo počakati, saj vedo, da se nepremičnina ne bo prodala. To pa je slabo za vas, saj imate manj zanimanja in se boste zato težje pogajali z ostalimi kupci.
Ko postavite realno oglaševano ceno za svoj dom, bodo kupci, ki si ga lahko privoščijo, takoj prihiteli na ogled. In to z veseljem, saj vsi cenijo realno postavljeno oglaševano ceno. Poleg tega se zavedajo, da bo taka nepremičnina hitro prodana. To bo pomenilo večje zanimanje in lažja pogajanja, kar lahko pripelje do prodajne cene, ki je višja od oglaševane in hkrati do zadovoljnega kupca.
Pred začetkom prodaje ocenite vrednost nepremičnine na spletu. Za najboljši začetek prodaje naročite postavitev oglaševane cene, ki jo za vas pripravi nepremičninski agent, specializiran za regijo, v kateri stoji vaša nepremičnina.