Nepremičnina se že nekaj časa ne proda

Kljub pomanjkanju nepremičnin na trgu se nekatere dolgo ne prodajo. Vsake toliko časa prodajalec prejme kakšen klic ali kdo pride na ogled, resnih kupcev in ponudb pa ni. Zakaj je tako?

Nepremičnina se že nekaj časa ne proda

Prodaja nepremičnine je odvisna od več dejavnikov. Za to, da v nekaterih primerih traja dlje, kot je bilo predvideno, pa je več možnih razlogov.

  • Slabo oglaševanje
    • Slabe slike, ki kupce odvračajo od ogleda, namesto da bi jih privabile.
    • Slab opis ali celo brez opisa.
    • Oglas objavljen le na enem spletnem portalu.
  • Zelo specifična nepremičnina
    • Opremljena na način, da odraža unikaten slog lastnika.
    • Slaba razporeditev prostorov. Na primer, če se je stanovanjska hiša uporabljala za poslovne namene in ima zelo specifičen razpored notranjih prostorov ali pa je bila večkrat dozidana.
    • Lokacija nepremičnine, ki ustreza le določenim kupcem, kar pomeni, da bo iskanje pravega kupca trajalo dlje.
  • Neurejena dokumentacija
    • Nakup nepremičnine brez ustrezne dokumentacije je tvegan. Takšna nepremičnina se zato prodaja dlje časa, saj ni veliko kupcev, ki bi bili kljub nižji ceni pripravljeni prevzeti tveganje.
    • Urejanje dokumentacije pomeni dodatne stroške pa tudi trošenje dodatne energije za birokratske postopke.
  • Previsoka cena
    • Ta razlog je vsem dobro znan. Hiša ali stanovanje sta lahko še tako lepa in svetla, a če je cena previsoka, ju bo enostavno težko prodati. Kupci nepremičnine ne preplačajo za 20 ali 30 %, pa naj jim bo še tako všeč. Za isti denar bodo namreč dobili boljšo nepremičnino za realno ceno. Zato prodajalcem vedno priporočam, da tudi sami opravijo ogled nepremičnin, ki so naprodaj. Tako bodo videli, s katerimi nepremičninami kupci primerjajo njihovo.
  • Neodločen prodajalec
    • V svoji dolgoletni nepremičninski karieri sem srečal tudi že marsikaterega neodločnega prodajalca. Z nepremičnino je bilo vse v redu, našel sem tudi kupca. A se prodajalec ni odločil za prodajo, ker je bil negotov, je čakal na boljši čas za prodajo ali pa se mu je spremenil življenjski položaj. Kot pravijo – "you can't win them all".
  • Slaba mikro lokacija
    • Blizu prometne ceste, avtobusne postaje, tovarne, glasne delavnice, kmetije ...

Če nepremičnine ne morete prodati, boste morali spremeniti tisto, na kar lahko vplivate. Lokacija je, kakršna je; lahko pa spremenite tlorisno zasnovo nepremičnine, izboljšate oglaševanje, znižate ceno, uredite dokumentacijo. V vsakem primeru vam svetujem, da oglas umaknete s spleta, poskrbite za izboljšave in nato znova začnete oglaševati. Največ pogajalske moči imate namreč v prvih dveh tednih oglaševanja.

Za brezplačno individualno svetovanje nas kontaktirajte preko kontaktnega obrazca.

Imate vprašanje ali potrebujete pomoč z vašo nepremičnino?





Spletna aplikacija je varovana z rešitvijo reCAPTCHA, za katero veljata Googlov Pravilnik o zasebnosti in Pogoji uporabe.